تراکتورسازی 1 - 0 پرسپولیس

تراکتورسازی 1 - 0 پرسپولیس




 

 


تراکتورسازی 1 - 0 پرسپولیس


تاریخ : جمعه ،
8 آذر 1392

تيم فوتبال تراکتورسازي با شکست پرسپوليس صدرنشين ليگ برتر شد.

نيم فصل دوم ليگ برتر با انجام شش ديدار همزمان از ساعت 15 امروز پيگيري شد که در يکي از حساس‌ترين مسابقات تيم تراکتورسازي و پرسپوليس در ورزشگاه يادگار امام تبريز و در حضور بيش از 40 هزار تماشاگر به مصاف يکديگر رفتند که بازي با نتيجه يک بر صفر به سود تراکتورسازي به پايان رسيد تا اين تيم به طور موقت صدرنشين ليگ برتر شود.

کريم انصاري‌فرد در دقيقه 41 گل تراکتورسازي را به ثمر رساند. مهاجم تراکتورسازي از فرصتي که روي يک کرنر ارسالي نصيبش شد با يک ضربه آرام دروازه پرسپوليس را باز کرد.

در دقيقه 70 مسابقه شوت محسن مسلمان به تيرک عمودي دروازه‌ تراکتورسازي خورد.

يدالله جهانبازي داور مسابقه به کريم انصاري فرد، فرشاد احمدزاده و مهدي کياني از تراکتورسازي و حميد علي‌عسگر از پرسپوليس کارت زرد نشان داد.

پرسپوليس با اين شکست صدر جدول را از دست داد و در حال حاضر با 27 امتياز به رده پنجم سقوط کرد و فولاد خوزستان به رده سوم رسيد و تراکتورسازي هم با 29 امتياز صدرنشين ليگ برتر شد.

آخرين ديدار هفته شانزدهم بين استقلال و گسترش فولاد تبريز از ساعت 17 و 30 دقيقه در ورزشگاه آزادي آغاز مي‌شود که استقلال در صورت پيروزي در آن بازي آبي‌پوشان تهراني صدرنشين خواهند شد و جاي تراکتورسازي را مي‌گيرند مگر اينکه گسترش فولاد تبريز بتواند از استقلال امتياز بگيرد و تراکتورسازي را در صدر جدول نگه دارد.

ترکيب تراکتورسازي:

حامد لک، ميلاد فخرالديني، مرتضي اسدي، فرشيد طالبي، مهدي کياني، مهدي کريميان، ميثم بائو( از دقيقه 70 علي کريمي) ، فرشاد احمدزاده،( از دقيقه 88 سعيد آقايي) مسعود ابراهيم زاده، سعيد دقيقي( از دقيقه 75 جواد کاظميان) و کريم انصاري فرد.

سرمربي: مجيد جلالي

ترکيب پرسپوليس:

نيلسون، ماهيني، سيد جلال حسيني، محسن بنگر، علي عسگر، قاسم دهنوي( از دقيقه 46 مهرداد کفشگري)، رضا حقيقي، محسن مسلمان، محمد نوري( از دقيقه 86 محمد عباس‌زاده)، محمدرضا خلعتبري( از دقيقه 63 فرزاد حاتمي) و سيد مهدي سيدصالحي.

سرمربي: علي دايي



کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل